onsdag 4 maj 2011

Yoga-mannen.



I går var vi på yoga för att sluta cirkeln som vi kallar indien. En yoga-man i skägg och utspänt bröst var den som fick den stora äran. Dock tappade jag snabbt mitt fokus när yoga-mannen valde att mitt under solhälsningen börja diskutera usama bin ladins död med gruppens amerikan, där stod jag och försökte hitta min inre frid och så skulle det pratas om hur glada och hur lättade etc. dessa amerikaner måste vara nu.. resten av lektionen kände jag även visst medlidande för Stefanie som var den i gruppen yoga-mannen kunde namnet på och hon fick därför höra följande med jämna mellanrum:
- You sweat a lot now Stefanie
- Y
ou are really sweaty Stefanie
Själv fick jag höra
-
Do not be afraid
Men det fanns inte riktigt plats att förklara att jag helt enkelt inte kunde böja mitt ben längre bak än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar