följande konversation utspelas i skrivande stund mellan mig och en indisk man som jobbar på air canada (i norge?) allt för att mitt flyg mystiskt ställt in...
hans snabba citat går i ett högt tempo med den välkända indiska brytningen och missförstånden är relativt många men jag fnissar ändå.
- i have to check that with my schedule change department.
- is that ok if i put your call on hold for a minute (under följande följande 7 minuter fylls rummet med medelhavsinspirerande musik)? thank you.
...
- thank you for waiting. i have just checked with the schedule change department...
(proceduren upprepas minst 5 gånger för att prata med the schedule change department)
- so you want to go to montréal on the 19?
- so you want to stay in vancouver?
...
- there is a flight departing on 12.34 flightnumber LU4783 (L as in Lima, U as in Umbrella) landing 10.05 stop in heathrow depart the same day at 12.45 with flight number AN3492 landing in copenhagen 14.12.
- the cost? then i have to check with my fares department. is that ok if i put your call on hold for a minute? thank you.
- thank you for waiting... hello? well i just checked with the fares department...
(proceduren upprepas minst 4 gånger för att prata med the fares department)
60 kr senare..
- they (the fares department) will call (email) you back...
- ok, thank you for calling air canada bye bye...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar