måndag 28 december 2009

att fly landet.

oops. har inte tittat till bloggen så flitigt och nu befinner jag mig åter igen i mecca, adressen hoppas jag du kan i huvudet.
att packa står på dagens schema. det är inte lätt och jag skulle behöva en expert vid min sida. då syftar jag givetvis på dig kära johanna med referenser till din eminenta packning à la Budapest 2008.
imorgon lämnar jag landet kl. 05.02. kom hit innan dess är du snäll och ta en svängom på mitt något slitna parkettgolv samt för att dricka en kopp the och kasta något oanvändbart i mitt bagage som får bestå av 2x23kg + 8kg i handen. eventuellt bjuds det på svenskt kött så här kvällen före avfärd.
nu, åter till schemat.

ps. egentligen vill jag lägga in en film på en viss dans men det får vara så länge. lite restrektiv så här i början ute i www.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar