torsdag 11 februari 2010

0.25


natten är på ingång. flitens lampa ska snart släckas men ett livstecken behöver sändas ut i cyberymden. det får bli ett fotografi på lappen som mötte min grumliga morgonsyn imorse. ovanför mitt skrivbord satt den och utstrålade diverse välkomnande ting.

Hii Rebecka!
How are you?
I hope you are having a wonderful day!

/Clarance

dvs. mannen som städar efter mig i studion och bjuder mig på kinesisk mat.

med ett leende på läpparna kunde jag sedan starta den dag som nu ska avslutas.


3 kommentarer:

  1. Clarance, man gillar honom genast!

    SvaraRadera
  2. häromdan tittade jag på tv 8, ett program om dom underjordiska grottorna på vancouver island, trots att programledaren var tråkig fortsatte jag titta för jag tänkte på dig..

    SvaraRadera
  3. clarance tar hand om dej. det gillar jag.

    SvaraRadera