onsdag 10 mars 2010

i staden som aldrig sover 1. bio nattetid.


jag förstod genast att en äkta amerikansk filmnörd är jag inte. för att kunna kalla mig detta bör jag ta med mig en tjockare bok att rutinerat fördriva tiden med innan dörren till biosalongen öppnas, gärna i lotusställning och allra helst utan strumpor. och varför bry sig om att ta på dom när dom väl är av? nej, när dörrarna öppnas glider man smidigt in allra längst bak till"hångelplatserna" men inte för att göra det dom är avsedda till utan istället lägger man sig i bekväm fosterställning och njuter av filmen, men allra helst somnar som för att säga den här filmen har jag redan sett, jag vet hur den slutar..

istället åt jag upp alla popcornen som citat "en maskin" långt innan filmen börjat och first base:a.

1 kommentar:

  1. livets godsaker, 1 base + popcorn på samma gång infiltrerat i stadens natt. mäktigt!

    SvaraRadera