måndag 29 mars 2010

skidläraren.

jeff, en pensionär från californien såg min tafatta nerfärd från det väldiga berget och slog mig sällskap och tipsade om tekniken där man rör arnarna likt you are gonna hit your boyfriend. jag fick en överdriven förhandsvisning och en vän för dagen. han var mäkta stolt över min drastiska skidåkningsförbättring och idag har jag träningsverk. mest i armarna...

innan han blev min vän smygfotade jag honom för att jag gillade hans cowboyhatt. här är han på film. han filmar.

2 kommentarer:

  1. Åååh vad fiiiin du var! och snön var fin i allmänhet och vännen i hatten i synnerhet! Najs :)

    SvaraRadera
  2. den där intensiva filmningen han lyckas med först när man ser honom i bild imponerar. och jag förstår genast att du är i trygga händer hos denna man.

    SvaraRadera