måndag 1 mars 2010

till dig.


den finste bok jag sett. the birds in my life skriven av The supreme master Ching Hai och hennes fåglar om hennes fåglar, eller snarare deras kärlek till henne. jag vill gå hennes photoshopkurs och givetvis ha hennes inspirerande bok. detta exemplar har Graham (som man kan skymta på översta biden) in sin ägo. jag skulle likna Graham vid en elefant om jag fick välja djur. snabba fötter som stampar takten med en oerhörd känsla samt en så ljuv sång att till och med busschauffören jublar. plus att han har the most awesome cat in vancouver. han heter Jeff och har vid min sida diat min lånade bruna björnliknande filt hela natten samtidigt som hans tassar masserat mig till sömns.

åter till boken och mer glädjande nyheter. eftersom den är etta på amazons bästsäjarlista kan jag nog få tag på den till dig johanna!

2 kommentarer: