onsdag 17 mars 2010

jag minns när jag talade om fåglar.


rebecka, en gång talade även jag om fåglar. fast fåglarna jag vek då var mycket små, men så var också mina fingrar mycket mindre på den tiden. det var för 12 år sedan på ett läger som min bästa vän på den tiden drog med mig på. där vaknade man till cardigans, dom sjöng något om sunshine och där fanns bland många andra Masako. att hon hette så hade jag aldrig mints om det inte var för att hon skrev till mig på facebook en dag för kanske ett år sedan. hej, vi var på samma läger när vi var 12. i schock över det faktum att hon hittat mig, för jag kan inte minnas att vi någonsin presenterade oss för varandra på riktigt svarade jag hur hittade du mig? jag minns ditt namn sa hon då.

jag bjuder på en bild av fågeln som ofta hälsar på oss. den är väldigt röd och hans vänner vanligt grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar