lördag 2 januari 2010

insida vs. utsida?



det är kameraköpardags här i staden. mina upptäckter och dess dokumentation gör sig inte rättvisa genom min nuvarande patetiska kameralins. att skaffa en ny livskamrat står nu på spel, ett oerhört svårt beslut. jag önskar att min personliga rådgivare och livscoach var vid min sida för att trycka min hand och hjälpa mig iden digitala djungel jag nu står invid. pris, tillgänglighet, fotokvalitet är
sekundära egenskaper. nu är det estetiken som står högst i kurs, eller då är ju köpet givet. får se vad jag kan hitta på färden.

3 kommentarer:

  1. canon powershot G11! har just färdats över atlanten till mig. Den har dock ännu inte landat i mina händer. Den ska vara HELT grym. Det säger bland annat fotografen som nu bor i ditt rum.

    SvaraRadera
  2. yeah, canon är ju bäst egentligen men priset är väl kanske lite väl saftigt. den amerikanska billiga elektroniken som det så ofta talas om går inte att finna i kanada tyvärr. får se vad som händer...

    SvaraRadera
  3. palindromdagen 20100102: rebecka förstör blogggen med kommersiella budskap och reklam.

    SvaraRadera