lördag 9 januari 2010

New York i Malmö


på nobelvägen vaknar jag numera varje morgon upp till New York. Tro det eller ej, hemmet är städat, putsat och glänsande som aldrig förr.

det är alltså hyra ut lägenheten dags och behovet av bostad i staden är större än jag anade,mailen har störtat in och svämmat över kontot på brädden och tvären.

favoriten hittills är detta enkla men slagkraftiga svar:
Det kommer ej att vara några problem med pengar och mitt namn är okej. Har pizzeria i Centrala Malmö


notera att bilden ovan innehåller både före och efter städning på en och samma gång.

3 kommentarer:

  1. att hyra ut sin lägenhet kan vara bland det roligaste man kan vara med om i Malmö. Kör på pizzabagaren vettja. Är han medveten om vilken metropol han eventuellt skulle hamna i?

    SvaraRadera
  2. ps. städningen och poleringen är bland det vackraste jag sett.

    SvaraRadera
  3. jag undrar mest vad hans okej namn är? /simon

    SvaraRadera