måndag 18 januari 2010

kidz dont try this at home.

tittade ner på den vinterbleka kroppen. i handen höll jag flaskan med den inbjudande texten "moisturiser with subtle self-tanners and light reflecting pigments gradually builds a beautiful light summer tan" upphittad i ett av hjo badrummets skåp, det här är en jätte bra idé tänkte jag väl medveten om att jag tänkt samma tanke två gånger förut, den ena som 14, den andra som 17, kanske var detta samma flaska

vaknade upp nästa morgon med en hud jag inte kunde minnas jag somnade med, mer lik michael jacksons än min egen

jag visste att det skulle sluta såhär, för det är ju alltid så det slutar

1 kommentar:

  1. har du testat att vaxa benen innan man egentligen kunde tala om någon generande hårväxt och efter misslyckandet sedan tvingats gå med vaxet kvar på benet en hel sommar? vaxet drog åt sig diverse festligheter och benet fick en hårigare kvalitet än tanken var från början...

    SvaraRadera